format site banner - copy
Over Mondriaan M&C
Fit voor de Toekomst!
format site banner - copy
format site banner - copy
Over Mondriaan M&C
Fit voor de Toekomst!
format site banner - copy

De naam Mondriaan

De keuze voor de naam ‘Mondriaan Management & Consultancy’ is niet zomaar uit de lucht komen vallen. Zo staat Mondriaan voor internationaal ondernemerschap, waarin duurzaamheid centraal staat (Mondriaan overleeft generaties). Ook kenmerken als out-of-the-box denken (het lijnenspel gaat verder dan wat u ziet), helderheid & transparantie (komt tot uiting in de manier van werken) en efficiëntie (rechte lijn is de kortste route van A naar Beter) komen terug bij zowel Mondriaan als bij de grootmeester zelf. Tenslotte staat bij Mondriaan het vertalen van complexiteit naar eenvoud centraal, hetgeen de schilder Mondriaan terug liet komen in zijn werken.

De oprichting in 2008

Mondriaan Management & Consultancy is in 2008 opgericht door Alfred Algra. Na een succesvolle loopbaan in het bankwezen, waar hij als senior-manager zowel operationeel als bestuurlijk het verschil heeft kunnen maken, heeft hij de bank verruild voor het adviseren van het bedrijfsleven. Zijn passie, kennis en ervaring van en voor een gezonde bedrijfsvoering, heldere structuren en duurzame winstgevendheid van het MKB heeft hij geborgd in de oprichting van Mondriaan Management & Consultancy.

Waar staan we nu in 2022?

In 2022 is Mondriaan Management & Consultancy een middelgroot adviesbureau dat met relevante proposities bedrijven en hun DGA’s fit voor de toekomst maakt. Er wordt gebruik gemaakt van Mondriaan’s kennis, expertise, ervaring en grote netwerk.

Er staan permanent 4 partners tot uw dienst, gesteund door een vaste kantoorbezetting van 4 medewerkers en een netwerk van ruim 10 topspecialisten die op projectbasis worden ingezet.

DNA van het bureau

De ruim 80 klanten waarvoor we hebben gewerkt geven als feedback dat we een hands-on mentaliteit hebben, klantgericht werken met een hoge kwaliteitsstandaard, voor een lange termijn relatie gaan, rentabiliteit centraal stellen en dat we vrolijk en optimistisch zijn. Daar herkennen wij ons goed in.

Top